حساب و کتاب عمر
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 66532
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, :: 1:41 ::  نويسنده : نرگس بانو        

 

نمیدونم تا بحال نشستین با خودتون یه دور عمرتونو مرور کنید یا نه ...

اگه نه توصیه میکنم حتما اینکارو بکنید !

چن وقت پیش به بهانه ای که شاید بعدها راجبش حرف زدم

نشستم پای حساب و کتاب با خودم

پای دودوتا چهارتاهای عمرم

نشستم پای حساب و
به تدریج کل حساب وکتاب عمرمو(البته جاهایی که یادم بود)رودر آوردم

دفترم پر شد

حسابم سنگین تر از اونی بود که فکرشو میکردم

سنگین و گاهی جبران ناپذیر

جاتون خالی توی اون چن شب چه شبایی که با اشک چشم نخوابیدم

از خودم خجالت میکشیدم

از خدا ...

ولی خداروشکر که زود به خودم اومدم

قبل سنگین تر شدن نشستم پای حساب

ان شاالله دفتر حساب تکمیل شد میریم سراغ جبران

دعا کنید توفیق جبران داشته باشیم

*شبی یک ربع از همه ی دنیا بکن
و با یک قلم و کاغذ حساب عمرت را سال به سال دربیار

آرامشی دارد مثال نزدنی

( در مطالب آینده گام های دیگر رسیدن به آرامش رو میگم براتون )



نظرات شما عزیزان:

kiana
ساعت23:16---13 بهمن 1392
حــرفت که می شــود...

بـا خنــده می گــویم :

یـادش بخــیر ، فرامـوشــش کـردم …

امــا نمــی داننــد هنــوز هــم

کســی اشتبــاه تمــاس می گیــرد سست میشـوم که نکنـد تـو باشـی !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: